قوانین و مقررات انتشار رپورتاژ و مقاله در سایت من میگم که …

انتشار رپورتاژ اگهی در سایت من میگم که

pro-هزینه-تبلیغ-در-سایت-اصفهان-site-isfahan-pro-هزینه-تبلیغ-در-سایت-اصفهان رپورتاژ اگهی رایگان در سایت من میگم که-site-isfahan

قوانین و مقررات انتشار رپورتاژ و مقاله در سایت من میگم که … شامل موارد زیر است که شما مخاطب گرانقدر ملزم به رعایت آن می باشید. همیشه امکان تغییر در جزئیات یا کلیات «قوانین و مقررات سایت من میگم که» وجود دارد. تغییرات در بستر زمان، به‌دلیل اتفاق های پیش بینی نشده یا به‌منظور بهبود کیفیت ارائه خدمات اعمال می‌شوند.

هر نوع تغییر در این همین صفحه به کاربران اعلام خواهد شد و پس از اعمال تغییرات و اطلاع‌رسانی از سوی سایت من میگم که، استفاده کاربران از من میگم که تابع متن به روزرسانی شده است. بنابراین استفاده از وبسایت من میگم که به منزله پذیرفتن «قوانین و مقررات انتشار رپورتاژ و مقاله در سایت من میگم که …» است.

قوانین و مقررات سایت من میگم که …

  1. انتشار محتوا در این وبسایت نیازمند ثبت نام در سایت است.
  2. محتوایی که منتشر می شود باید غیرانحصاری باشد و در دسترس عموم قرار بگیرد.
  3. انتشار پست یا نوشته های تبلیغاتی پشت سر هم، به طوری که سایر مختواهای کاربران دیگر به درستی نمایش داده نشود تخلف بوده و دسترسی کاربر محدود خواهد شد.
  4. در صورتی که محتوای شما مطابق قوانین من میگم که و یا جمهوری اسلامی ایران نباشد، من میگم که امکان حذف و یا مخفی کردن آنرا دارد و در صورت درخواست مراجع اجرایی، قضایی و یا قانونی، آنرا به مقامات مذکور ارائه خواهد داد.
  5. در صورتی که دسترسی کاربران به سایت به دلایلی خارج از اختیار من میگم که میسر نباشد، وبسایت من میگم که، هیچ گونه مسئولیتی نخواهد داشت.
  6. سایت من میگم که این حق را برای خود محفوظ می‌دارد تا در صورت مشاهده هرگونه تخطی از قوانین حساب شما را مسدود سازد.
  7. درج تصویر در سایت حتما باید با قالب از پیش طراحی شده در سایت باشد و چنانچه تصویری غیر از این باشد، محتوا توسط مدیر سایت مسدود خواهد شد. برای دریافت قالب عکس از لینک زیر کمک بگیرید.
  8. هزینه انتشار مقاله و رپورتاژ در سایت من میگم که بصورت توافقی انجام می گردد.
  9. برای نشان دادن تصاویر شما در موتورهای جستجو، حجم تصاویر باید زیر 100 کیلو بایت باشد.

لینک دانلود تصویر با پسوند PNG

teamplate دانلود قالب عکس سایت من میگم که برای انتشار مقاله، نوشته و رپورتاژ اگهی رایگان